Завдання 2


Вагончик вирушить – перон залишиться.
 Найбільший детектив Шерлок Холмс і найбільший злочинець професор Моріарті дивляться один на одного з вікон сусідніх поїздів, що стоять на вокзалі Ватерлоо. Шерлок Холмс побачив, що професор разом з вікном свого вагона поплив назад. « Ну, нарешті, рушили», - подумав Холмс.
 – Ну, нарешті, рушили, - подумав Моріарті, дивлячись, як Холмс разом з вікном свого вагона поплив назад.
Чи можуть детектив і злочинець, дивлячись тільки один на одного, визначати, хто з них насправді рушив, тобто хто перебуває в русі, а хто – у стані спокою?  ( 2 бали)
Питання «Рух або спокій?» чимось схоже на питання «Праворуч або ліворуч?» Сусідка по парті що сидить праворуч від вас, для вчителя, що стоїть обличчям до класу, розташовується лівіше від вас. Правий фланг шеренги перебуває по ліву руку від командира, що стоїть до шеренги обличчям. Про один і той самий епізод футбольного матчу нападник скаже: «Я пробив у правий кут», а воротар: «Я взяв м’яч у лівому куті воріт». Як ви вважаєте,  а чи є ще якесь питання схоже на попередні? Якщо так, то яке? Наведіть 3-4 приклади. (4 бали)
Звичайно ж, не можливо не згадати вченого, який звернув увагу на взаємозв’язок руху та спокою. Його прізвище ви можете знайти в хмаринці слів серед прізвищ вчених  відкриття яких ви будете вивчати у курсі фізики. Вклад цього вченого в розвиток науки настільки великий, що я пропоную вам переглянути відео про нього і з’ясувати де ми застосовуємо відкриття зроблені ним. Результати пошуку  подайте у вигляді карти знань.( 7 балів)   Критерії для пошуку відео в YouTube :Жили были первооткрыватели.

Комментариев нет:

Отправить комментарий