Критерії оцінювання роботи учнів
1. Розуміння завдання
Високий рівень:
Робота демонструє точне розуміння завдання - виявлено основні властивості механічного руху
Достатній рівень:
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел.
Середній рівень:
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється.
2. Виконання завдання
Високий рівень:
Висновки аргументовані; всі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел.
Достатній рівень:
Не вся інформація взята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми.
Середній рівень:
Випадкова добірка матеріалів; інформація неточна чи не має відношення до теми; неповні відповіді на запитання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію.
3. Результат роботи
Високий рівень:
Чітке і логічне представлення інформації; вся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції.
Достатній рівень:
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші роботи.
Середній рівень:
Матеріал логічно не вистроєно і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на головне питання.
4. Творчий підхід
Високий рівень:
Представлено різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю учасника квесту.
Достатній рівень:
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновків.
Середній рівень:
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з відповіддю на основне питання веб-квесту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий